12 Ara 2012

..ben yalnızım..


..köşedeki oyuncakçı
neden bu kadar inatçı
her gün kurduğu cümleler
"çocuğunuzu sevindirin"
bilmiyor mu
ben yalnızım..

..aşağıdaki çiçekçi
her gün kapımda bekçi
sanki sırtıma sopa vuran kelimeler
"sevdiğinize bir gül"
bilmiyor mu
ben yalnızım.

yanımızdaki market
her gün sorar et
ciğerimde saplantı eden sözler
"ailece ziyafet"
bilmiyor mu
ben yalnızım..

..en yakın dostum manav
domatesi fazla tartar
elbiseci kadınlar
etek, yazma satarlar
biri der çocuk takımı
diğeri beşik, patik
soruyor makyaj, bilezik
kimse sormuyor
bu adam niye bitik..

..her şey kararıyor yavaş yavaş
gözlerimde her şey siyaha çalıyor
bu ne pişmek bilmez aş
hayatım burada cehenneme giriyor
gel bir de sen ecelimle anlaş
saatime bakıyorum
akrep intihara koşuyor..

(08.05.2009 / 00.42)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder