12 Ara 2012

..uzaktan insan 1..


                                Ufuklarda dalardım hep 
                                                                         İzlemekle seni ve güneşi 
                                Ziyan olduğum sevgilinin 
                                                                         Nerede sesi ve kendisi
                                Aradığım yollar karanlık 
                                                                         Sessiz, korkulu ve kaçamak
                                Kimseler bilmez ne zordur 
                                                                         Aydınlığa saf ve temiz çıkmak
                                Terler döktüm anlatmak için 
                                                                         Ne doğrudur ne yanlış
                                Aynalar dahi görmedi beni 
                                                                          Işıklara zordur bakmak
                                Nerede insanlık söylensin 
                                                                         Mademki gerekmiş yaratılış

                                                               (29.03.2010 / 21.39)

4 yorum:

  1. çooooooooooooookkk sevdim :))))

    YanıtlaSil
  2. bayıldım buna :)) elinize sağlıkkkk :)))

    YanıtlaSil
  3. Hatice Şaliş18 Nisan 2013 19:20

    Çok güzel olmuşşşş :)

    YanıtlaSil